środa, 8 lipca 2015

Ekstremalna objętość i nawilżenie czyli maseczka z majonezem.

Witam ;) 
Maska (przed użyciem maski z alg) genialnie nawilża włosy, pozostawiając je bardzo miękkie, puszyste (nie mylić z puchem), pełne objętości. Także warto ją użyć szczególnie w te najgorętsze dni lata. :) Moja siostra wynalazła ten sposób. Była zainteresowana w jaki sposób Blake Lively dba o swoje włosy, m.in. wyczytała właśnie o tej masce majonezowej. Jak zauważyłam teraz blogi huczą od tej maski.

W każdym razie to jest mój sposób nakładania maski:
1. Bierzemy 1-2 łyżki majonezu (w zależności od grubości i długości włosów; mi wystarczyła 1 czubata).
2. Nakładamy na całe włosy, zaczynając od skalu do końcówek.
3. Pozostawiamy na 60 - 120 min. Spłukujemy po czasie samą chłodną wodą. Nie myjemy szamponem! 
4. Zostawiamy tak spłukane wodą włosy do wyschnięcia. Nie myjemy przez 12-24 h do uzyskania najlepszego efektu. 
5. Po czasie zmywamy pozostałości majonezu szamponem. (Jeśli chodzi o mnie użyłam szamponu oczyszczającego joanny z cytryną i miodem).
6. Po umyciu szamponem nakładam maskę nawilżającą Kallos Algae do wzmocnienia efektu.

Mimo tego, że trochę bawienia się jest z tym, gorąco polecam. :)!  Pozdrawiam :)
Dajcie znać w komentarzach jak wyszło na Waszych włosach. :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz