piątek, 3 lipca 2015

Włosowe nowości. #2

Witam ; )
Wybaczcie, że dłuższy czas nie pisałam nic, ale musiałam kilka spraw pozałatwiać, teraz będę miała więcej fory, przez jakiś czas. :) Niedawno wybrałam się na zakupy kosmetyczne, pogoda jest dość słoneczna, zatem postawiłam na linię kosmetyków nawilżających. W szczególności moje końcówki z każdym dniem przeistaczały się w większe sianko. Spróbowałam je podratować stosując różne DIY na włosy, końcówki. Podziałały :)! Napiszę o tym niebawem na moim blogu. :)
A teraz opiszę trochę czego nabyłam nowego:
1. Szampon Alterra z kofeiną i biotyną (więcej o tym szamponie tutaj).
2. Szampon Alterra z olejkiem jojoba i migdałami. (link)
3. Szampon Alterra z granatem i aloesem. (link).


4. Kallos ALGAE maska (link do kwc). Jak dla mnie bomba, jak narazie użyłam jej tylko raz, na pewno to się zmieni. Już po pierwszym użyciu włosy stały się przede wszystkim nawilżone, bardziej miękkie, pełne objętości. :)
5. Kallos BANANA maska (link do kwc). Efekty po niej są widoczne, dopiero zaczęłam te opakowanie, ale na pewno napiszę recenzję o kallosach. ;)


A Wy testowałyście kiedykolwiek jakiś kosmetyk z powyższych? Jak się sprawował na waszych włosach?

Pozdrawiam. ; )

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dokładnie. ;) Tylko nałożona na dłuższą chwilę może trochę obciążać, zatem proponuję nakładać ją od ucha w dół. Stosowana regularnie przez dłuższy czas robi cuda z włosami. :))

      Usuń